Kategoria:
Firma:
Model:
Cena 413.00zl z VAT!
TALIS E 33001000
Cena 439.00zl z VAT!
TALIS E 33200000
Cena 540.00zl z VAT!
TALIS E 33400000
Cena 439.00zl z VAT!
TALIS E 33600000
Panel klienta

Zaloguj się...
Login:
Hasło:
Koszyk
Twoj koszyk jest pusty
KATEGORIE
Produkty najbardziej
polecane

479.00
Kontakt
"Swiat Lazienki"
Tel: 0 601 997 970
024 254 20 69


ul. 29 Listopada 14
99-300 Kutno
woj. Łódzkie
anekskutno@interia.pl
Produkty najczęściej
oglądane

1480.00
479.00
429.32
462.00
3991.00

STRONY TRANSAKCJI

  • Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym "Świat Łazienki", zwaną dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.

  • Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego "Świat Łazienki" jest właściciel Sklepu - firma "ANEKS", ul. 29 Listopada 14, 99-300 Kutno.

PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

  • Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na naszej stronie WWW sklepu internetowego "Świat Łazienki" w chwili składania zamówienia.

  • Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  • Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym "Świat Łazienki" odbywa się za pośrednictwem:
  • wypełnienia formularza znajdującego się na stronie produktu;
  • wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru na adres sklepu;
  • poprzez kontakt telefoniczny z handlowcami AGD dostępnymi pod numerami podanymi na internetowych stronach sklepu "Świat Łazienki";
  • przesłanie zamówienia faxem w języku polskim,
  • w przypadku niektórych, mało popularnych towarów, zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie 20% zadatku.


ZMIANA ZAMÓWIEŃ

Od chwili złożenia zamówienia do chwili wystawienia faktury klient ma prawo zmiany danych umieszczonych na fakturze.
Aby to uczynić należy zadzwonić pod podane numery telefonów oraz przedstawić dane które będą zmieniane. Po ich potwierdzeniu klient może dokonać zmiany.
Od chwili wysłania towaru klient nie może anulować zamówienia.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • Każde zamówienie składane w Sklepie Internetowym "Świat Łazienki" musi zostać potwierdzone przez Nabywcę. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub pocztą e-mail w celu jego potwierdzenia oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji.

  • W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy (błędny numer telefonu lub błędny adres e-mail) złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych sklepu.

  • Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego "Świat Łazienki" do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.

  • Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym "Świat Łazienki".

FORMY PŁATNOŚCI

  • Gotówką kurierowi przy odbiorze towaru;

  • Przelewem przed dostawą towaru wówczas firma "ANEKS" wystawia fakturę pro-forma na podstawie której Nabywca dokonuje wpłaty.
    Z chwilą wpłynięcia należności na konto "Świat Łazienki"towar zostaje wysłany wraz z fakturą zakupu.

DOSTAWY PRODUKTÓW

  • Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym "Świat Łazienki" realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć (nawet do kilkunastu dni), jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

  • Koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar i podawany jest przez handlowców sklepu internetowego "Świat Łazienki"przed dostawą towaru do klienta lub jest ustalany indywidualnie przy zamówieniach zawierających większą ilość produktów.

  • Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez sklep internetowy "Świat Łazienki" danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.;

  • Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".

REKLAMACJE I GWARANCJE

  • W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z firma dostarczającą. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.

  • Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 10-ciu dni liczonych od daty zakupu, o ile towar pozostaje w oryginalnym opakowaniu, nie był używany i nie nosi śladów użytkowania. Możliwość zwrotu towaru w tym terminie obejmuje wyłącznie produkty dostarczone za pośrednictwem firm kurierskich.

  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem, w oryginalnym opakowaniu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  • Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce.

  • Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia serwisu danej marki, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

  • Zawartość Internetowego Sklepu "Świat Łazienki" nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543 . Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Internetowego Sklepu "Świat Łazienki" są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep "Świat Łazienki" zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

  • Internetowy sklep "Świat Łazienki" nie wypożycza wyposażenia łazienek do testowania i z tego powodu klient nie może odstąpić od umowy kupna.

  • W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

  • Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

  • Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

Zapytaj o cenę!
Nazwa produktu:
Numer katalogowy:
Dane kontaktowe (e-mail/tel)